Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

0

Klantenservice

U kunt uw bestelling via de onderstaande manieren voldoen:

1. iDeal
2. Paypal

1. iDeal

iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Landschot Bankiers. Indien u gebruik maak van internetbankieren kunt u ook gebruik maken van iDEAL.

2. Paypal

Met PayPal kunt u al uw online aankopen betalen door alleen uw e-mailadres en wachtwoord te gebruiken. Dit kan ook via uw mobiel of tablet met de PayPal-app. Betalen is nog nooit zo makkelijk geweest en het is geheel gratis. Voor meer informatie zie www.paypal.com.


 

Verzending 

Bestellingen worden uitgevoerd door DPD. Er is gekozen voor DPD aangezien dit een betrouwbare partner is waar service en snelheid voorop staan.

U betaald bij ons eenmalig verzendkosten van € 4,95 en vanaf € 45,- worden de producten gratis bij u thuis geleverd.

Niet thuis? Geen enkele probleem!

De chauffeur van DPD heeft een 'Niet Thuis Bericht' bij u achtergelaten. U ontvangt dit bericht op het moment dat de pakketzending niet afgeleverd kan worden. U kunt via onze site www.dpd.nl  een afspraak maken voor een gratis tweede levering of u kiest uit één van de andere opties die DPD u biedt.

Email: info@beschermhoesshop.nl

Telefoonnummer: 085-2738030

Retourneren

Indien u wenst om goederen terug te sturen aan Beschermhoesshop.nl gelieve binnen twee weken de volgende procedure in acht te nemen:

  1. Neem per email contact op met onze klantenservice info@beschermhoesshop.nl
  2. Onze klantenservice zal uw aanvraag analyseren en bepalen of de retour geaccepteerd kan worden met de door ons vastgestelde voorwaarden, zie de garantiebepalingen. Indien de retour akkoord is bevonden dient u het artikel franco te verzenden.
  3. Retouren zonder email contact vooraf, of expliciete toestemming (per e-mail of telefoon) van beschermhoesshop.nl zullen door Beschermhoesshop.nl worden geweigerd.
  4. Indien een artikel binnen de garantietermijn valt heeft u recht op restitutie van uw betaling.
  5. Verzendkosten blijven voor uw rekening.

Om de procedure voor het retourneren probleemloos te laten verlopen verzoeken wij u de volgende gegevens bij de hand te hebben:

  • Ordernummer (zonder het ordernummer kan de aanvraag niet worden uitgevoerd).
  • Datum van de aankoop.